Комунальна установа «Виноградівський районний інклюзивно-ресурсний центр №1»
Виноградівської районної ради Закарпатської області
Скорочене найменування – КУ «ВР ІРЦ №1»

Установа створена рішенням сесії районної  ради від 12 липня 2018 року № 580 з метою забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, у тому числі у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладах освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг та забезпечення їх системного кваліфікованого супроводу.

 Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини проводиться за попереднім записом за адресою:
м. Виноградів, вул. Копанська, 10.

Необхідні документи: 

  • документи, що посвідчують особу батьків (одного з батьків) або законних представників дитини;
  • свідоцтво про народження дитини;
  • індивідуальна програма реабілітації дитини з інвалідністю ( у разі її наявності);
  • форма первинної облікової документації № 112-0 «Історія розвитку дитини»;
  • психолого-педагогічна характеристика дитини із зазначенням динаміки та якості засвоєння знань під час навчання, підготовлена педагогічним працівником та затверджена керівником відповідного навчального закладу;
  • заява батьків, або осіб, які їх замінюють ( заповнюється у ІРЦ );
  • згода на обробку персональних даних дитини ( заповнюється у ІРЦ );
  • зошити з рідної мови, математики і т.д.

 Проведення комплексної оцінки розвитку дитини проводиться лише у присутності батьків (осіб, які їх замінюють).

Комплексна оцінка проводиться фахівцями центру індивідуально за такими напрямами:
– оцінка фізичного розвитку дитини;
– оцінка мовленнєвого розвитку дитини;
– оцінка когнітивної сфери дитини;
– оцінка емоційно-вольової сфери дитини;
– оцінка навчальної діяльності дитини.

Корекційно-розвиткові заняття фахівцями інклюзивно-ресурсного центру проводяться за адресою:
м. Виноградів, вул. Тюльпанів, 64.              

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: (031 43) 21874, моб. : 0502695564, 0979351436.

 Електронна адреса: irc.vinogradiv1@gmail.com

 

Графік роботи  інклюзивно-ресурсного центру:
Понеділок – Четвер:  800 – 1700 – консультації, психолого-педагогічні та корекційні-розвиткові послуги;
П’ятниця:   800 – 1700 –  комплексне обстеження дітей

 

Завдання інклюзивно-ресурсного центру: 

  • проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини;
  • надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами;
  • участь працівників інклюзивно-ресурсного центру в командах психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої та дошкільної освіти а також психолого-педагогічних комісіях спеціальних закладів загальної середньої освіти з метою моніторингу динаміки розвитку дитини;
  • ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в інклюзивно-ресурсних центрів;
  • ведення реєстру закладів освіти, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами;
  • надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) освіти та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти з питань організації інклюзивного навчання;
  • організація інформаційно-просвітницької діяльності шляхом проведення конференцій, семінарів, засідань за круглим столом, тренінгів, майстер-класів з питань надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами;
  • моніторинг динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами шляхом взаємодії з їх батьками (законними представниками) та закладами освіти, у яких вони навчаються;
  • взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, закладами охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими організаціями щодо надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, починаючи з раннього віку, у разі потреби із залученням відповідних спеціалістів;
  • консультування батьків або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів освіти психологічної допомоги;
  • проведення консультацій з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;
  • підготовка звітної інформації про результати діяльності ІРЦ для Засновника, Департаменту освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації, а також аналітичної інформації для ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти  Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (ЗІППО).