Контактна інформація:

Поштова адреса: пл.Миру,5, Закарпатська обл., Україна, 90300
Відділ документообігу, звернення громадян та доступу до публічної інформації: 21 каб.
тел./факс: +38 (031 43) 2 62 94
e-mail: vin.rajrada@gmail.com


Графік прийому громадян керівництвом районної ради:

Голова Виноградівської районної ради Любка Віталій Володимирович
Контактний телефон: +38 (031-43) 2-64-00; каб. 25
Графік прийому громадян: друга та четверта п’ятниця місяця
з 9.00 до 14.00 год

Заступник голови Виноградівської районної ради
Сверенко Адальберт Адальбертович
Контактний телефон: +38 (031-43) 2-22-32; каб.24
Графік прийому громадян: друга та четверта середа місяця
з 9.00 до 14.00 год

 

Організація роботи із зверненнями громадян

Відповідно до законодавчих актів України робота зі зверненнями громадян − це один з напрямків роботи голови, апарату районної ради, основою якої в звітний період були оперативність і вчасність розгляду, об’єктивність і досконалість вивчення розгляду звернень та інформування щодо їхнього розгляду та вирішенню порушених питань.

Важливим напрямком роботи ради є щоденне безпосереднє спілкування з мешканцями району. Конституційне право дозволяє громадянам здійснювати звернення в різних формах – усні, письмові, на прийомах.

Розгляд звернень громадян проводився за двома напрямами: особистий прийом громадян та робота з письмовими  зверненнями, заявами, скаргами відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Про результати розгляду звернень громадянам повідомляється вчасно у письмовій формі.

Розпорядженням голови районної ради від 11.11.2015  № 51 затверджено дні прийому громадян головою та заступником голови районної ради. Графік особистого прийому керівництва районної ради розміщено на офіційному вебсайті районної ради.

У звітному періоді до районної ради надійшло 406 звернень, з яких – 128 поштою, 267 громадян звернулися на особистий прийом до керівництва районної ради, електронною поштою надійшло − 11, колективних звернень надійшло – 4 ( 216 громадян), повторних – 2.

Із загальної кількості звернень до районної ради надійшло 99 заяв від інвалідів І,ІІ та ІІІ груп, дітей війни, ветеранів праці, пенсіонерів − 182, безробітних – 35, учасників АТО − 14, одиноких матерів та багатодітних матерів − 186.

Переважна більшість громадян, які звернулися до районної ради порушують питання соціального захисту, а саме про надання матеріальної допомоги громадянам, які опинились в скрутних життєвих обставинах, допомоги на лікування та на лікування хворої дитини. Таких звернень надійшло 344, що складає 85%. У 2019 році з Програми подолання бідності було виділено грошову допомогу 327 громадянам у сумі 268 750 грн. Актуальними залишаються питання, що стосуються охорони здоров’я, освіти, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, діяльності органів місцевого самоврядування.

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» постійно здійснювався контроль своєчасного розгляду та вирішення звернень громадян до моменту надання відповіді заявникам. Всім зверненням, які надійшли до районної ради приділялась належна увага. У кожному окремому випадку, після вивчення порушених питань, заявникам надавалась відповідь по суті питань у відповідності з чинним законодавством. З порушених питань громадянами, які не належать до компетенції районної ради, надавалися юридичні роз’яснення і поради, куди необхідно звертатись. За звітний період, 368 питань, порушених у зверненнях, вирішено позитивно, дано роз’яснення на 21 звернення.


ЗУ «Про звернення громадян»

Вимоги до оформлення документів